Tuesday, November 30, 2010

Detsember ilma lumeta

Holabola, makarona! Pole ammu kirjutanud, aga see eest on mul hea vabandus. Nii kui Diana terveks sai, otsustasin ma pisikud üles korjata ja ise haigeks jääda, midagi hullu ei ole, aga kehv enesetunne on ikkagi. See selleks. Mis me vahepeal teinud oleme. Eelmine nädal millalgil otsustasime Dianaga natukene saart avastama minna. Algust tegime selleks Mt. Luha vaateplatvormil, kust avanes imeline vaade saarele. Näha oli nii White Beachi kui ka Bolabogi rand, lisaks nägime veel ära ka, kus asuvad golfiväljakud, uhkemad hotellid ja privaatsemad rannad. Lisaks turiste meelitavale vaatele, oli seal ka väike mini-zoo, kus nägime nii madusid kui ka armsaid pärdikuid, kellest me miljon pilti tegime (pildid ilmuvad lähiajal).
Surfamise koha pealt nii palju, et lõpuks on tuul tulnud ja puhub nii mis kole! Oleme Dianaga vees ka natukene käinud. Ühel korral anti mulle liiga väike lohe, millega ei olnud mul vees midagi teha ja eile tahtsin ma surfamise koha pealt juba alla anda. No ei tule välja see surfamine, õnneks on mul Diana kõrval, kes ergutab ja turgutab mind. Ja ärge muretsege, ma saan surfamise siin saarel selgeks. Nii palju tahtejõudu mul ikka on. Diana ise aga oli tark tütarlaps ja ronis põhimõtteliselt tormiga merele ja siis me seal kahekesti tatsasime vees, mina sikutasin teda merele ja tema sõitis jälle maa poole, siis sikutasin ta uuesti merele ja tema liugles mööda vett jälle maa poole. See vaatepilt võis päris naljakas olla!
Naljakas on mõelda, et meil on täna 1. detsember, aga lund ei ole. Väljas vaatab otsa terav päike ja mahe tuul ning jõulu meeleolu ei paista kusagil olevat. Kui väljaarvata poodides olevad jõulukaunistused, mis olid siin juba algusest peale olemas. Aga piparkooke tahaks küll! 1. advendi puhul otsustasid päkapikud, et Diana on piisavalt tubli laps olnud ja tõid talle plätu sisse kommi. Haha, plätu sisse, mitte SUSSI sisse. Diana oli meeldivalt üllatunud ja ei saanud hommikul tükk aega aru, miks ma muhelen, aga kui ta plätut nägi, siis hakkas ka tema naerma!
Aaa ja uudiseid on ka! Homme kolime 2ks nädalaks uude kohta. Meil saab siin üürileping läbi ja siis 2 eestlast, kes elavad kohe surfirannas, lähevad 2 nädalaks trippima ja me üürime neilt nende kodu niikaua. Mis tähendab seda, et natukene enne jõule peame me endale uut kodu otsima hakkama. Lucky us, see pidi jõulude ajal väga raske olema!
Aga ega rohkem mul ei olegi midagi kirjutada, uus postitus juba siis, kui midagi põnevat juhtunud on! Olge tublid ja ärge ära külmuge!
Ahjaa ja täna mõtlesime, et proovime mango floati teha! Njammmi!

No comments:

Post a Comment