Thursday, November 25, 2010

Sünnipäeva laps, võta veel üks naps!

Üleeile sai Anete 20 aastaseks, jah minu suur juubel! Piinlikusega pean ütlema, et mul ei ole enda kaameras mitte ühtegi pilti, aga see eest tegid teised paar pilti ja loota ju võib, et ma need kunagi ka enda valdusesse saan! :) Aga nüüd annan ma teile lühikese ülevaate enda eilsest päevast. Hommik algas sellega, et kui mul enne kella seitset uni ära läks ja toas ringi tatsusin, vaatas Diana mind nii kurjalt, et ma läksin kiiresti magama tagasi. Järgmine äratus oli juba laulu saatel ja see oli nii armas, tõsiselt! Diana, Catlin ja Siim tulid natukene peale 8t koogi ja lilledega (ehk väääga paljude chupachupsidega, mis enamuses juba otsas on) ning laulsid mulle sünnipäevalaulu, oeh see oli nii vahva! Koogi pean ka eraldi välja tooma, sest see oli nii hea. Nimeks on sellel Mango Float ja pigem sarnaneb magustoit jäätisega kui koogiga, aga super hea on ta ikkagi. Kuuldavasti ei ole seda väga raske teha ka, selleks on vaja mangosid, kodenspiima, küpsiseid ja tavalist koort. Koore ja kodenspiima ajad vahule, siis võtad kõrge äärega vormi, paned sinna küpsised, koore-kodenspiima kreemi, mangod peale ja kordad kõike niikaua kuni asjad otsa saavad. Lõpuks paned magustoidu ööks sügavkülma ja valmis ta ongi! Ma ise pole seda teinud, aga kunagi kindlasti proovin selle ära, sest see on lihtsalt nii maitsev! Tulemus peaks olema midagi taolist:


Kui kook oli söödud, tiksusime niisama, käisime rannast läbi ja seejärel tulime Dianaga tagasi korterisse. Plaan oli teha täna nn "spa päev", et läheme naudime rannas massaaži ning seejärel laseme enda varbad ja näpud korda teha. Maniküüri ja pediküüri jõudsime, aga kui massaži aeg tuli, ei leidnud me ühtegi endale sobivat kohta, kus keegi meid mudida oleks võinud, seega lükkasime massaaži edasi. Ja siinkohal kohe pean ära mainima, et minu maniküür ja pediküür läksid kokku maksma 75 krooni ja täiesti korralik töö on! Leia Eestis mõni selline koht, hehe!
Õhtuks leppisime mõndade teiste eestlastega kokku, et läheme Bulabogi rannal asuvasse Happy Home ning sööme seal mõnusalt kõhud täis ning tähistame minu sünnat/saadame Siimu Eestisse ja Madli kuuks ajaks Vietnami. Istusime seal niisama, kui äkki toodi mulle pannkook igasuguste lisadega (mis rohkem sarnanes ikka koogiga), mille peal oli 2 küünalt, mis moodustasid nr 69. Ma nüüd ei oskagi öelda, kas neil ei olnud nr 2 ja 0 või mõeldi lihtsalt, et 69 oleks humoorikam! Aga minule sobis juba see idee, et keegi viitsis mulle koogi tellida ja sinna peale ka küünlad sebida. Ning just sellised armsad üllatused teevadki sünnipäevast hea päeva!
Enamus eestlased olid unised ja seega edasi peole läksime ainult mina ja Madli. Kohaks valisime White Beachi asemel Jungle Bari, kus tänu sünnipäevale sai mekkida igasuguseid vahvaid kokteile. Minu lemmikuks oli (väljanägemise tõttu) kokteil nimega Flaming Tower. Proovin seleteda, milline see välja nägi. Võtad Martini klaasi ja teed sinna sisse sambucaga magusa joogi (ei tea, mis kokteili päris nimi võiks olla), klaasi peale paned ristipidi lusika, et selle peale asetada 2 täiesti tavalist ümmargust pikka klaasi. Ning nende klaaside peale asutad shoti (sama jook, mis Martini klaasiski). Seejärel valad selle nn toweri alkoholiga üle ja paned põlema. Alkohol tuleb kõrrega leekide vahelt ära juua. Madli tegi sellest isegi video, kuidas ma seda joon, aga need pildid ja videod saan kunagi hiljem. Kellel kujutlusvõime puudub, siis kogu kokteil nägi välja selline, ainult, et keskel olid teistsugused klaasid:

Koju laekusin hilja öösel või vara hommikul (kelle jaoks öö, kelle jaoks hommik) ja sellega minu selle aastane sünnipäev lõppeski. Suur aitäh kõigile asjaosalistele, kes vähemalgi määral minu sünnipäevaga seotud olid ja muidugi suursuur aitäh teile mu kallid, kes mind ka siin olles meeles pidasid sel päeval! 
Teie Anete:)

No comments:

Post a Comment